Na vsebino

3. in 4. dan šole v naravi - CŠOD Kavka

V sredo smo se zbudili v oblačno jutro. V dopoldanskem času nas je čakal pohod do kraja Livek, ki se nahaja v dolini pod domom Kavka. Opremili smo se z dežniki in dežnimi plašči ter se odpravili proti vasici. Tam smo si v stari podružnični šoli ogledali muzej smučanja na Livškem, spoznali nekaj zgodb o nastanku kraja in povezovanju z italijanskimi obmejnimi kraji. Nato smo se odpravili po gozdni poti nazaj. Po kosilu je začelo deževati, zato smo eno izmed rotirajočih dejavnosti morali izvesti prilagojeno. Učenci so namesto delavnice ob potoku Perivnik izvedeli vse o soški postrvi. Po večerji so predstavili še svoje zgodbe, ki so jih v teh treh dneh izdelovali na delavnici kamišibaja. Z izvirnimi zgodbami so predstavili probleme, povezane s podnebnimi spremembami in onesnaževanjem okolja. V zgodbo so morali vplesti tukajšnje bajeslovno bitje, teto krivopeto, ki je ljudem pomagala ali pa jih kaznovala za neodgovorna ravnanja do narave. Nato so sledile igre, v katerih so učenci urili razne spretnosti. Pred zaključkom dneva pa so učenci izvedli merjenje telesne višine in zjutraj bodo preverili tezo, ki so jo postavili skupaj z učiteljico doma, in sicer da smo zjutraj višji kot zvečer. Ali je trditev resnična, pa bomo preverili zjutraj.

V četrtek smo vstali ob 7. uri. Po jutranji rutini je sledil zajtrk in zaradi dežja dejavnosti v domu. Izmenično sta imela oddelka delavnici izdelave kobariških štrukljev in lokostrelstva, ki smo ga izvedli kar v jedilnici šole. Po kosilu je sledil orientacijski tek trojic v okolici doma. Kljub slabemu vremenu so se učenci pogumno podali na pot in opravljali naloge, povezane s temami, ki so jih osvajali preko tedna. Nato je sledila večerja, po njej pa zaključni večer s pregledom rezultatov orientacijskega teka in ogledom razvedrilnih točk, ki so jih pripravili po sobah. Učenci so poskrbeli za obilo smeha in zabave. Sledile so še zabavne igre, ki so jih pripravili učitelji Kavke. Po razburljivem večeru smo se komaj umirili in pripravili za spanje. V petek nas čaka še dolg dan …

Vir: OŠ Belokranjskega odreda Semič
Odkrijte Belo krajino
Spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in statistiko obiska. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj